KANDUNGAN

TOURISM (41) DESTINATION (22) SEJARAH (19) KERAJAAN NEGERI MELAKA (11) FOODS (9) GEREJA (6) TAMAN (6) MAKAM (5) HOTEL (4) 5 STAR (2) HOMESTAY (2) CAREERS (1)

Monday 2 April 2012

SENARAI HOTEL, RESORT, CHALET, HOME STAY, HOMESTAY, BAJET HOTEL, HOTEL MURAH DI SELURUH MELAKA

Pakej percutian dan pelancongan ke Melaka
Penginapan di sekitar bandaraya Melaka bersejarah
Penginapan di sekitar Bandar Melaka International Trade Center (MITC), Hang Tuah Jaya, Ayer Keroh, Melaka
Penginapan di kawasan pantai Pantai Puteri / Tanjung Kling / Klebang di Melaka
Penginapan di kawasan pantai Pengkalan Balak dan Tanjung Bidara,
Sekiranya anda ingin mencari tempat percutian didalam negara, tidak lengkap sekiranya tidak berkunjung ke Melaka. Melaka kini mempunyai tarikannya yang tersendiri. Di antaranya ialah menaiki beca di tengah-tengah kota, menaiki bot di Sungai Melaka ataupun bersiar-siar di kawasan yang menceritakan tentang peperangan dan penyeksaan, percintaan dan penyesalan. Sebagai destinasi yang menawarkan bukan sahaja pelancongan, tetapi khidmat kesihatan dan pendidikan yang tinggi, bandar raya bersejarah Melaka sememangnya tiada tandingannya. Bercuti memang memerlukan kita mengeluarkan belanja yang banyak. Tambahan pula dengan keadaan ekonomi negara yang tidak mengizinkan, semakin ramai yang memerlukan tempat percutian yang tidak memakan belanja yang banyak terutamanya tempat penginapan sama ada di hotel mahupun di chalet-chalet. Di mana tempatnya?Sila lihat apa yang kami tawarkan untuk percutian anda di Melaka yang pastinya lebih bermakna tanpa perlu perbelanjaan penginapan yang tinggi. Cuma pastikan anda nikmati percutian dengan senang hati di sini. Melaka bukan sahaja terkenal dengan peninggalan sejarahnya, anda juga boleh nikmati suasana pantai yang tenang dan nyaman serta nikmati kedinginan bayu pantai yang menyegarkan anda. Anda pasti terpesona dengan keindahan pantai Pengkalan Balak dan Pantai Puteri di Melaka. Pantai Pengkalan Balak yang sememangnya popular dengan keindahannya pasti memberi keseronokan kepada anda kerana di sini terdapat banyak tempat penginapan untuk anda bermalam. Bermalam di resort yang murah dan chalet yang selesa membuatkan anda tidak perlu risau tentang perbelanjaan anda.
Di Pantai Pengkalan Balak juga anda berpeluang melihat penyu karah yang terdapat di sini. Kami juga menyediakan perkhidmatan untuk anda yang berminat untuk mengadakan lawatan ke Bandar Melaka. Pasti berbaloi kunjungan anda ke Melaka kerana kami penuhi dengan melawat tempat-tempat bersejarah seperti:
  • A’ famosa
  • Musium UMNO
  • The Stadthuys
  • Mini Asean
  • Mini Malaysia
  • Taman Buaya



1 comments:

khalidsuxx said...

Perkongsian yang menarik! Melawat Melaka bererti melawat Malaysia! :)


Visit Also:

Homestay Bandar Melaka Murah Selesa
Homestay Murah di Bandar Melaka
Homestay Bandar Hilir Melaka
Muslim Homestay Murah Selesa di Bandar Hilir Melaka

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes